idag är en annan dag

Tack och lov är gårdagen förbi...idag är en ny dag.
Jag är trött och sliten idag....blir alltid så konstigt tom efter en sån pärs som gårdagen var.
Men den värsta huvudvärken är väck....tack o lov;)
Att jag kom iväg och kikade på innabandymatch igår var tur....kommer på nåt sätt till en vändpunkt efter såna där dagar....värken finns fortfarande där och jag är tvärslut...men på nåt sätt känner jag att det är på väg åt rätt håll, och orkar jag då bara trots det hela lite och göra nåt skoj känns vändningen bättre...den går liksom fortare:)

Det var en spännande match men våra grabbar förlorade tyvärr.....men va sjutton...allt är ju egentligen bara en lek..eller??
Och jag träffade lite folk...och vad är bättre medicin än mänskliga möten och lite prat?!

Idag har jag fyllt på den dosen ännu mer!
Nu var det handboll med dotterns lag i Ljusne....förlust även där, men jag tror alla var nöjda efter att fått se härliga tjejer lira fin handboll;) 

Och jag är sååå glad att maken är ledig i helgen...allt känns så mycket bättre när jag har honom med ♥
Det blev lite shopping och ett besök hos syrran o svågern innan vi åkte hemåt.
Väl hemma tog vi och tittade på en till handbollsmatch när vi ändå hade ångan uppe.....
Forsbackas damer storsegrade i sin match...31 mål blev det i vinstmarginal...inte illa=))

Men nu har jag strandat i soffan....kroppen svider o molvärker MEN jag känner mig betydligt gladare till sinnet och sååå nöjd med dagen!

Tar och tänder ljus och myser så ska det nog kännas bra resten av kvällen också!

                         Kommer ni ihåg att ställa om klockan i natt???

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0