höstlov väntar.....

              


Snart måndag.......men se den här gången gör det INGENTING!!
Vi har höstlov.....trallalalala=)
Hela familjen...i alla fall måndag och tisdag, sen får pappan jobba igen några dagar.
Men han har varit ledig i helgen...och det var andra helgen i rad - inte illa=)
Och nästa helg blir det tredje lediga för honom....jag njuter!

Vi har verkligen haft en toppenhelg.......innebandy i fredags, handboll igår, och idag har det varit en lugnt dag men ändå har det hänt en hel del skoj;)
Sovmorgon till att börja med, sen gick jag en liten prommis i lätt duggregn=/  Sen efter lunch och lite soffslöande bar det iväg till Valbo och 5-årskalas hos barnens kusin...

                      
            Kusiner o tremänning bygger pussel och spelar TV spel;)

    

Födelsedagsbarnet (nja egentligen är det imorgon han fyller) testar en av alla
                 presenter med tremänningen...ser lite knivigt ut;)


Direkt från kalaset åkte vi in till stan på bio. Vi såg Svensson, Svensson.....den var väl vad vi förväntat oss - rolig men inte direkt en kanonfilm....lite fars-känsla över den tyckte jag;)
Men bara att gå på bio är ju halva nöjet...det är minsann inte ofta vi kan gå alla på bio ( sonen avböjde idag men båda tjejerna var med)
Jag har under sommaren samlat streckkoder från juiceförpackningar och skickat in för att få biocheckar.....helt perfekt=) Fram för fler såna kampanjer så vi kan ut och roa oss lite mer!!

                               





Nu blir det nog snart sängen för min del.....tiden är lite ur led så här första kvällen efter bytet till vintertid.
Jag känner alltid av de här bytena mer än jag tycker jag borde...en timme hit eller dit - ska det behöva ha sån betydelse?!

God natt alla...var ni än är & vad ni än gör;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0