Fredag...igen

Så kom den då igen....fredagen!
Skönt tycker jag.
En vecka går fort....men ändå tycker jag det är ruggigt skönt när fredagen kommer;)
Imorse vaknade jag till innan klockan ringde och tänkte Åh va skönt att det är lördag!
Men sen smyger sig en ny tanke genom den sömniga hjärnan....
Men Åååå nej...det är ju bara fredag....alltså ringer snart den eländiga klockan.
Men imorgon ringer ingen klocka...sååå skönt att få vakna o ligga o dra sig!

Fredagar brukar ju vara soffhäng för min del...men det håller jag på att vänja mig av med nu;)
I kväll är det seriepremiär för Forsbackas A-lag i innebandy!!
Många av matcherna kommer att vara på just fredagkvällar.....faktiskt riktigt bra matchtid det.
För det första älskar vi ju innebandy så det är perfekt fredagsmys ...och för det andra är då helgen liksom öppen för annat;)
Och om jag absolut inte skulle vilja kolla på match så har jag ju en fri vilja att stanna hemma i soffan istället....men det kan jag lova att det ska mycket till innan jag väljer bort match.

Men trött o slut är jag i alla fall nu när veckan övergår till helg.....
Avslutat fredagseftermiddagen på utvecklingscentra med att gå på fejkad anställningsintervju.
Jag trodde att jag skulle sitta med en av ledarna i en intervju....men det visade sig att den ägde rum med de andra deltagarna som publik....hjälp va nervös jag blev!
Och endast tre av oss behövde bli "utsatta"...och ja, jag var en av de tre - jippie:o
Men det gick bra....bara positiv respons från de andra, och det känns så klart toppen;)

På förmiddagen var jag o Patrik o kollade lite efter ny bil.....och den här gången hittade vi faktiskt lite intressanta objekt.Och inte bara en...utan två, så nu blev det svårt att välja.
Det får bli ett besök imorgon oxå för vi hade lite ont om tid idag;)


Nu ska här ätas tacos...det är ju fredag=)


Ha nu en riktigt härlig fredag var ni än är och vad ni än gör ♥

                        

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0