bullfest,bullfest hela dan......

Kanelbullens dag
Ja det vet vi ju att nu för tiden finns det dagar för allt.
En aning fånigt kan jag tycka....men jag är ju inte den som är den - finns det en anledning att göra nåt lite extra nån dag så nappar jag;)
Alltså har det slunkit (finns det nåt som heter slunkit??) ner både en och två kanelbullar här idag.
Men nåt bullbak har det inte blivit....det funkade bra att köpa dem på Citygross oxå:)
Sonen är lite kinkig å äter bara bullar som jag bakat (men inte gör då jag nå speciellt goda bullar)...så hade han varit hemma hade jag nog allt slagit till med lite bak för att fjäska lite;) Men han är uppe hos flickvännen han så då fick det bli köpebullar.

              

              

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0