vill njuta

Slappar i soffan och kikar på halv åtta hos mig och blir sugen på att få sitta o äta fin mat;)

Jag har länge nu längtat efter rätt många saker...men de har alla med livsnjutning att göra!

Just att få sitta på en restaurang(eller möjligtvis hemma hos nån som på tvprogrammet då) och äta god mat..inte sån vardagsmat jag äter annars..skulle jag vilja göra.
Jag kände ett stick av avund( men inte särskilt allvarligt menat) i lördags när Patrik åkte iväg på personalfest medan jag utfodrade fem ungar här hemma;)
Just den här tiden när man hör att många gör roliga saker med jobben som lite julavslutningar känns det extra jobbigt att inte höra till nåt jobbgäng.........

Jag längtar ibland bara efter att gå hemifrån för nån timme.....jag har t.o.m känt att jag skulle vilja sätta mig på den lokala pizzerian med några glada människor, dricka lite vin och lyssna på nån trubadur eller så.....det är inte ett ställe jag liksom längtat till förr - är jag desperat på nåt vis?!?? ;D

Då jag lyssnar på Ugglas Trubaduren känner jag att  Åh jag vill sitta natten lång på en strand( eller jag kan sitta var sjutton som helst jag) och bara njuta av härlig samvaro, allsångsvänlig musik, massor med prat och tokskratt....

Ja ni ser...jag har en längtan efter skoj, mys, samvaro nu!

Men en hel del har jag faktiskt framför mig att längta till!!

Ska ju till Stockholm nästa helg med syster yster och hälsa på våran ex. svägerska;)
En spakväll med några vänner har jag sen att njuta av!
En tjejkväll med paketspel och mys ser jag oxå fram mot=)

Den där natten på en strand får jag nog ta på Rhodos nästa höst då det är meningen att jag ska dra iväg en vecka utan la familia;)

Förövrigt njuter jag ju hemma med man och barn medan jag drömmer om de här grejerna....och det är ju inget jag vill välja bort.....jag älskar det ♥
Men jag vill varva det lite mer med andra roligheter.....bara så där ändå, för att förgylla det hela;)                             



                             
                                                                                                          

          http://www.youtube.com/embed/Mdmupbj1e8o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0