saknar....

Allahelgonahelg...

Tid till saknad och tankar till de som lämnat oss.
Ja, nog tänker jag på mamma..och saknar henne - men det gör jag ju varje dag!!

Jag tycker bara det känns jobbigare på nåt vis den här helgen.....

I fredags var vi upp till kyrkogården här i Forsbacka och tände ljus.
Idag ska vi åka upp till Lingbo.
Vi ska äta tillsammans uppe hos pappa...alla det passar....det är väldigt sällan vi träffas alla samtidigt nu för tiden.
Det var en sak sam mamma älskade.....att ha alla hemma samtidigt!
Och idag ska vi vara många där....men inte hon(i alla fall inte fysiskt närvarande). Jag kan inte sluta tycka att det är så fruktansvärt overkligt!!

Jag vill fortfarande få känna mamma nära...en kram, en puss på kinden - jag känner hur hon kändes..hur hon luktade.

Jag ser henne med en arm runt något av barnbarnen mysandes i soffan....varför ska de aldrig mer få en mormorkram??

Jag önskar så att gå gå på stan med henne och ta en fika.

Jag vill få åka till mamma och bli bjuden på mat.

Jag vill ha henne här...mysandes med oss.

Istället åker jag idag till minneslunden och tänder ljus....och tänker på min älskade mamma - idag som alla andra dagar ♥ 


              
                       jag tror Chippen längtar efter att mysa med matte oxå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0