mitt i lovveckan

Men så vi njuter av höstlov den här veckan;)
Till och med mannen har ju varit ledig i flera dagar, och det är ju bara så härligt!

I Måndags åkte Patrik ,jag och båda tjejerna till Lager 157 i Sågmyra,Dalarna och handlade lite kläder......bäst med den turen är att det är en trevlig utflykt, sen kommer shoppingen liksom på köpet;)
Vi har våra traditioner när vi åker dit....fika det första vi gör när vi kommer är ett måste, sen är  vi redo att börja=)

Som vanligt tar ju såna där utflykter lite extra på mina krafter....så igår,tisdag,var det lugna gatan här.
Men det är inte fy skam att bara vara hemma heller;)
Lite kortspel, en prommis och på eftermiddagen kom våran lånehund Bobo;)
Jag njuter verkligen av att bara få vara med mina närmaste!
Kvällen tillbringades vid köksbordet med kortleken och yngsta och äldsta barnet;)

Idag,onsdag,har det blivit en riktigt skön promenad med Bobo på förmiddagen(vilket knepigt höstväder vi har!! varmt som bara den;)), fikabesök av svärmor o svärfar, sen var det dax för Patrik att börja jobba igen.....då drog jag och alla tre barnen(eller snarare ungdomarna) till stan för en bowlingmatch=)
Jag tänker ofta,ofta att jag är så lyckligt lottad som har just de här ungarna!! ♥
Det är så kul att de vill göra saker tillsammans allihop....LIVSKVALITÉ!!!
Det är ju inte skitsmart av mig att ge mig på sånt som bowlingmatcher....men det är helt klart värt den värk som kommer efter!!
Men jag tar i alldeles för mycket...men det är bara för att det är så kul:)
Nu ligger jag här i soffan med en arm som värker som attan, ett ben som hugger när jag går och en nacke som talar om att jag varit stygg mot den........Men va f-n ....mysigt har vi haft!!
Bobo har åkt hem igen...så nu känns det tomt o tyst här - inga små tassar som låter mot golvet.
Men istället har vi fått tillbaka Matilda(sonens flickvän) ....de har liksom bytt av varandra: i går åkte Matilda iväg med familjen när de lämnade Bobo ( de hör ju till samma familj de om det inte framgått av historien), och idag kom hon tillbaka när Bobo åkte hem;)
Det är så kul att hon är här också.Om det är Bobos små tassar som hörs när han är här, så är det Viktor som hörs när Matilda är här.....han blir så otroligt tossig o lever om  så fort Matilda är här - kan det vara kärleken som gör honom sån tro?!;)
Men kul är det att få ha ungdomarna här...även om jag kan få spunk på Viktor när han härjar som mest;)

Nu har alltså mer än halva lovet gått.....men än återstår några dagar att njuta av!

Ha det gott kamrater....glöm inte att njuta av dina närmaste!
Gör roliga saker tillsammans...det är en investering;)


              
                               Passade på att göra Bobo till Brynäsare igår;)
             Till hans familjens stora fasa....som de stora Djurgårdsfans som de är:D


              
                När jag går bakom mina tre älsklingar så här å ser dem tillsammans
                                    så kan hjärtat bara svämma över...♥


                                
                                   ♥                           ♥                             ♥

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0