adventsmys

Jiiaaaha....vi lyckades!
Vi har alltså fått till advent här hemma;).

Riktigt julstädat har det blivit i alla tre ungarnas rum.....det var välbehövligt kan jag säga (och skönt att det är gjort!).
Men det tog en vecka för min del att städa dem.....ett rum itaget och en massa vila emellan.Det var nån dag här i veckan jag inte var ifarten alls.Patrik har hjälpt till när han har varit hemma å Viktors rum skulle inte alls blivit städat om inte Patrik haft ledig dag igår.
Nere har han putsat fönstren så det är gjort innan gardiner o stakarna/stjärnorna åkte upp:)
Jag har sagt det förr...och säger det igen : jag vet inte vad jag skulle göra utan min man?! ♥

Nu är det alltså bara att mysa på här hemma.....och smyga upp mer o mer tomtar eftersom, en del har fått kommit fram redan;)

Jag måste bekänna att vi har t.o.m redan tjuvat med att tänt första ljuset!!!
Imorgon börjar Patrik klockan 05.00 och Matilda o jag (kanske Linn blir med oxå) drar till Falun för handboll redan 07.15.....så nån speciell första adventfrukost blir det inte här.Istället blev det adventsfika ikväll.....glögg,must,coca cola,adventskaka,muffins,pepparkakor och skumtomtar...åsså första ljuset då:)

Nu tar jag huvudvärken och min onda kropp och myser ner mig i soffhörnet o kikar på Så mycket bättre och hoppas vara alert imorgonbitti!

         
 

                             


      


Kommentarer
Postat av: NIna

Ja, visst är det härligt att verkligen vara två, när det kommer omkring! En rikigt fin 1:a advent önskar jag dig och de dina.....=)

2011-11-26 @ 21:49:43
URL: http://noteratavnina.blogg.se/
Postat av: carola

hej vännen.



Här är inga fönster tvättad och julpynten mindre än vanligt.

Ska försöka pyssla men vi får se vad som sker efter läkaren idag.

Vill inte vara inlagd, barnen kommer ta på sig det.



Stor kramen

2011-11-28 @ 09:01:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0