vem blir förvånad?

Aprilvädret kan man ju vänta sig i stort sett vad som helst av.....
just i år var det härligt, varmt & skönt det bjöd på;)

Men nu är det maj....en härlig månad som ska bjuda på grönska och ljuvlig värme......

Det som inte kom i April skulle väl ner kan jag tro.......så nu kom det!
Efter kyla och blåst i nån dag kom även det vita eländet....

Det vita
...som när det kommer för första gången på höstkanten/vintern är så efterlängtat och gör att allt ser så fint ut.
Jag känner inte riktigt så nu.....det misspryder våren på nåt vis;)

Men att det skulle komma ...det vissste vi väl!?

Bara att gilla läget och försöka njuta av min semester ändå....fast ligga i solstolen som jag önskar får jag nog hoppa över....om jag inte ställer in den i vardagsrummet=)

Tyvärr blir ju kroppen så ledsen när det blir dessa väderomslag, så den är inte på topp direkt....
men det är då det är skönt att bara ta dagarna som de kommer!

Lite skojsigheter känner jag för....ladda den positiva energin ni vet!
Ska göra ett försök att få tag på bussplatser till huvudstaden på torsdag....bara gå och kika, äta o ha det gott!
Finns inte direkt nån shoppingkassa att tala om...men njuta är rätt billigt!!

Imorgon ska det lunchas i stan med en kompis innan badet....det är vardagslyx det!

I dag blir en lugn hemmadag.
Hoppas på en prommis trots vädret....
Sen väntar ett efterlängtat besök hos frissan på eftermiddagen...äntligen!

                                           Ha en bra tisdag


           

           
                                       vem la på den vita duken??

Kommentarer
Postat av: carola

ja vilken chock man fick:)

Barnens varma kläder var ju undanstoppad.



Vi kan kanske ses på en prommis någon dag`?

2011-05-03 @ 13:21:37
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: josefine

JEANSKLÄNNING, CONVERSE 300 kr, Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html



Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-03 @ 13:31:43
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0