var är solen ??

Igår hade jag en rätt bra dag tycker jag;)

Var i farten en del, med bl.a minigolf med yngsta dotra....så viktigt att få ensam tid med ungarna ibland.

Mot kvällningen blev det altanhäng...som vanligt:)
Bjöd hem svärfar, som är solo en vecka då svärmor är i Turkiet, på grillat o några öl:)
Sen blev det kortspel med ungdomarna...alltid lika kul:)

Sen kom en god vän altanvägen, med vindunken under armen.....
så då blev vi sittandes o surra ett bra tag!!

Alltså...helt nöjd med gårdagen!!


Idag hade jag tänkt mig en dag i solstolen...å ingenting annat!
Men var är solen nu, undrar jag???

Jag har ruggig värk i benen idag....och det tar på humöret.
När det molar o värker, går det till en viss gräns...sen kan jag bli galen!!

Så det är såna här dagar jag bör hitta på skojigheter, så värken kommer i skymundan.....
men idag blir det en dag på hemmaplan....
ska försöka hjälpa maken med lite målning av lister till sovrummet :)

Ha en bra söndag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0