tröttmössa

Vilken dag.....

Idag skulle älskade mamma fyllt år......det är nåt speciellt såna dagar ♥
Grattis världens bästa!!!



Jag åkte upp till Lingbo till pappa redan på förmiddagen.
Vi var upp till minneslunden med blommor till mamma.
Där satt vi på bänken en stund o bara njöt av lugnet, och utsikten över sjön Lingan.
Efter lite kortspel åt vi lunch och sen var det dax för mig att rulla mot Gävle.....

Tvära kast denna dag känns det som...

Bara att ladda om för möte på kommun!
Jag hade gruvat mig väldigt för mötet...men det gick väl bra.
Så bra det kan gå när det handlar om att bli uppsagd:(
jag visste att det var det som var nästa steg, så det kom inte som någon överraskning...
men känns likväl väldigt konstigt.
22,3 år blev det i kommunens tjänst.....
och nu bara slut....tack o bock...adjö!

Men först ska jag ha drygt två veckors semester till....nice!

Från 1 juni är jag uppsagd, men då hoppas jag att jag ska kunna njuta av en härlig sommar.
Just sommartid/semestertid tror jag nog att det kan gå an....värre framåt hösten.
Men jag ska verkligen göra allt för att använda uppsägningstiden till att försöka återhämta mig o komma ikapp mig själv, slippa negativ stress och sjukanmälningar.
Sen...hoppas jag...ska jag förhoppningsvis vara redo för att hitta nya vägar....framåt!!

Idag har maken utnyttjat en födelsedagspresent han fick i mars....
Han är nu tatuerad!! =)
Eftersom han ju är den halvfinne han är och har ett hårt klappande finskt hjärta...
mest i idrottssammanhang... pryder nu ett finskt lejon bröstet....riktigt snyggt!!

   Bilden lånad av tattooBoo;)  www.tattooboo.n.nu

Jag blir allt lite avis....
undrar när jag ska få till det och göra en tattoo=)

Nu är det slut för idag för min del......Go natt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0