torsdag.....

Försöker göra det bästa i röran....

Jag städade av lite igår, trots rustandet.
Det blir ju inte fint direkt, men bra mycket lättare att stå ut med;)

Patrik har kört allt skräp på tippen,målat taket och förberett väggarna för målning....
så det går absolut framåt!!!

Vi var o kikade på tapeter igår...men kom på när vi står på affären att det fanns inge pengingar till de =o
Men idag blir de inhandlade=)
.....Som jag längtat till barnbidraget den här månaden!!!

Igår kväll bestämde tjejerna o jag att vi skulle ta en sväng till gävle, där skulle Andreas Johnson uppträda med "Järvsökören"...eller "team Andreas"... utanför slottet i samband med att Daniel och Victoria var där.
Jag tycker att den där skönsjungande grabben är lite mysig jag,och vädret var fint så en stund i på slottsgården kändes inte alls dumt.....jag tycker att det är rätt mycket sommar över såna där grejer,
när man åker o kikar på olika grejer o bara är.... å allt gratis är skoj!! =)

Tyvärr så blev det inte riktigt som jag tänkt mig...
Kören o Andreas kom ut från slottet, så då såg vi de iofs, men sen gick de ner på gårdsplanen...där de uppträdde. Jag hade på nåt vis tänkt mig att de skulle vara på trappan, så man kunde se de.
Vi hade inte trängt oss fram nåt bland alla människor....vi stog o hade det gott på gräsmattan en bra bit bak vi.
Men lyssna gick alldeles utmärkt! ;)
Och efteråt kunde jag ta mig framåt och få nåt kort på snyggingen med =))

              

              




Matilda fick syn på "Ica Jerry" (som var bjuden på middagen med Daniel o Victoria)...och det tyckte tjejerna var minst lika kul som Andreas tror jag...
även om han stog i fönstret längst upp på slottet o kikade ut =)

         
         

Sen kom då Kronprinsessan och prinsen ut på slottstrappan (det känns verkligen lite udda att kalla en grabb från Ockelbo för prinsen...)
Det var riktigt skoj att se de där, de känns hur vanliga som helst!
Kan inte låta bli att tänka stackars människor, som ska ha det där livet....stå o vinka till en massa människor
och se så glad o fin ut.
Men de klarar det galant tycker jag....känns äkta när de står där...å det är väl det som är meningen kan jag tänka mig=)
Victoria surrar o skojar lite...känns inte som några inövade fraser.

              
                          Inte bara jag som gillar Andras Johnson tror jag....





Ja men ...min torsdag känns helt okej faktiskt....
trots att det var dagen efter Vårruset:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0