summerar semesterveckan som gått

Så är det fredag igen då......

Jag har ju haft semester den här veckan, och är väldigt nöjd med mitt beslut att plocka ut dagar...
det har verkligen varit skönt.

Och Patrik har varit ledig med mig ända till i dag, då han kört igång på jobbet igen.
Snacka om lyx att vara lediga båda två...bara så där ändå;)

Jag har varit in till stan och lunchat med en kompis....hur ofta träffar jag mina vänner annars?? Aldrig i stort sett!

Igår var Patrik och jag en dagstripp till Stockholm.
Vi bara flanerade runt, kikade i affärer, fikade, åt och hade det allmänt skönt!
Men såna där utflykter tar verkligen på krafterna....men det är det värt;)

Och det är det jag njuter mest av på semestern....att jag inte behöver vara rädd för att behöva ringa o sjukanmäla mig för att "det kommer efter" då jag gjort något.

Idag har verkligen inte varit nån vidare bra dag.....
men ändå har jag både tagit en prommis och varit o simmat o bastat lite.

Så efter en veckas semester kan jag inte säga annat än att jag för första gången på länge tycker att jag mår lite bättre....i alla fall kan hantera mitt mående bättre!

Och jag tycker att jag lyckats rätt bra med att hålla alla tankar om framtiden på behörigt avstånd.

Ha nu en härlig helg alla.....vi hoppas att vi får lite varmt & skönt igen - det behövs nu...igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0