semesterväder mottages tacksamt;)

Sol o värme....som jag gillar....och semester - jag har findagar nu:)

Igår tillbringade jag mest hela dagen i solen.
Stundvis var det så varmt så jag önskade att jag kunde hoppa i vattnet nånstans;)
Det blev t.o.m så att jag var tvungen att ta o kura i skuggan ett tag för det blev för varmt.
Och då det är varmt o skönt i skuggan....då är sommaren på väg..å det gillar jag!!

Igår började jag dagen med en prommis med en kompis...alltid så kul att gå en runda o prata en massa;)
Den här dagen har också börjat med en prommis...idag med mannen som sällskap, inte illa det heller ♥
Tyvärr är det en sån här dag när promenaden var sååå tung...när varje steg krävde hårt jobb.
Men nu är den gjord - och jag är väldans nöjd ;)

Vad den här dagen sen har att erbjuda får jag allt se.

Visst är det skönt att bara ta det lugnt...men det ger för mycket tid till tankar oxå.
Jag gruvar mig för morgondagens möte....fast jag tror mig veta vad nästa steg är.
Men det känns oerhört motigt i alla fall...eller kanske just därför:(

Jag skulle behöva göra nånting...i alla fall ha lite sällskap;)


Men nu ska jag ta o sätta mig ute i solen o försöka få upp humöret lite.....

Kram på er vad ni än har för er idag ♥

sol       sol       sol

Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

tack det samma, tyvärr hinner jag väl inte ut i solen under dagen...pluggandet börjar dra i hop sig..snart slut. har ett jobb som ska in i nästa vecka!

kramen!

2011-05-10 @ 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0