plattfall....

Upp som en sol...ner som en pannkaka..............

Mådde jag bra i söndags för att jag gjort lite nytta, så mår jag uselt nu av samma anledning.

Trist liv kan jag tycka....men den hårda sanningen är att det är så det är - mitt liv!

Igår var jag med Matilda på skolan, å det var väldigt kul eftersom det var väldigt längesen...å det är så kul att se den klassen - helt enormt duktiga!!
Det var väl lite illa vald dag, med tanke på målandet på söndan....men jag tänkte inte på det när jag lovade att vara med.
Men jag var med nästan hela dagen, innan jag gick hem och la mig.....och blev liggande!

Eller är det kanske inte målningen som sitter i kroppen???

Kanske blåsten???

De här stormvindarna som är varje dag hatar jag!!!! =@

Det kan vara de som ställer till det nu.....
jag känner att de skadar mig invändigt mer o mer för varje gång de drar igenom mig =(

Den positiva känslan jag känt de senaste veckorna blåser bort med vinden......

Motionen blir lidande...jag tar mig bara inte ut på nån prommis när det är så här.
Men jag vet att jag måste...och då mår jag dåligt över det oxå.

Så målning eller blåst??

Det spelar ju egentligen ingen roll vad det beror på.....
men jobbigt är det med ett sånt här bakslag=(

Idag kurar jag inne och försöker blunda för röran som är här.....
för nån nytta tänker jag inte göra;)

Och jag vet ju att mina bakslag kommer jag alltid att få efter de bra dagarna.
Det jag efterlyst är fler bra dagar...och jag tycker att jag haft fler såna nu än på väldigt länge!
Så bara vinden drar iväg nånstans...långt bort, så ska jag nog kunna få lite bra dagar igen.
Å vem vet, då kanske jag gör lite nytta igen!

Jag kommer nog att fortsätta springa runt i mitt ekorrhjul jag........

Hoppas ni mår bättre än jag mina vänner....
för det här önskar jag inte ens mina värsta ovänner!

♥ Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad tufft du har, jag lider med dig...Vi får hoppas det blir en skön sommar med jämn temperatur.

Hälsa de dina!

Kram

2011-05-26 @ 21:47:15
Postat av: carola

dina tannkar och känslor känner jag igen.

Blir stressad över vad jag än gör, dåligt samvete.



Var rädd om dig och hoppas du har en fin helg framför dig...

2011-05-27 @ 12:02:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0