mest förväntansfull, men.....

Imorgon bär det av mot huvudstaden!

Ska verkligen bli, rent ut sagt, skitkul att få en dag där:)

Det är jag och mannen som tar oss en dag i storstan.
Helst hade vi åkt tåg ner, men för att få billiga tågbiljetter krävs att man är ute i god tid med bokningarna.
Eftersom vi bokade häromdagen får det bli buss istället....och det går bra det med.
Bara att sätta sig på bussen känns mysigt....redan där startar ju liksom dagen;)
Kan avslöja att det finns lite gotta med i väskan....;)

Men jag måste erkänna att det är inte bara med glädje jag ser fram mot en sån här dag......
ett litet sting av oro finns också med.
Jag vet ju hur slut jag blir...och hur fort jag blir det!

Men eftersom vi är väl medvetna om det så tar vi dagen som den kommer bara....
siktar inte alls in oss på en massa shopping (det finns det varken ork eller pengar till),
utan vi strosar runt och kikar lite..det kommer säkerligen och bli massa gå i alla fall, brukar bli så.
Sen sätter vi oss och tittar på folk (helst några kändisar) och fikar eller äter nåt gott..det är perfekt sysselsättning när orken tryter!
Så jag är rätt säker på att vi kommer att ha en toppendag!

När vi kliver på bussen imorgon eftermiddag är jag nog väldigt, väldigt trött.....
men ännu mer nöjd!!

                         Stockholm...here we come=))

              

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0