bra dagar

Jag måste bara berätta att jag verkligen njuter av att ha semester!!

Kom på idag att jag faktiskt inte har huvudvärk!!!!
Jag har beklagat mig hur länge som helst tidigare här....
- OM jag bara kunde slippa huvudvärken om så bara för en enda dag...har jag sagt.
NU har jag sluppit den!! Men det tog nästan två veckors semester innan den släppte.
Men så skönt det är....ett helt nytt liv!!

Idag har jag t.o.m städat av lite på övervåningen....gissa om jag känner mig nöjd?!
Sen hade jag en behandling Cranio Sacral inbokad....
så drygt en timmes njutning efter städningen...det var inte alls fel!

När jag kom hem blev det en skön promenad med maken (och en av grannarnas hundar).

Efter middagen åkte jag iväg på Alpnaering kryddparty med fotspa hos en kompis=)
Fotbad, fila bort hårdheterna och sen en skön kräm på det....
plus en massa goda ostar/dip, kex och gurka & morötter att mumsa i mig.
Och det bästa av allt....träffa lite roligt folk o surra lite;)
Lite handlat blev det visst oxå........

Imorgon ska jag försöka städa nedre delen av huset oxå.
Hoppas att jag mår lika bra då....
det vet man inte riktigt dagen efter behandling....kroppen kan reagera lite olika på den.
I början av behandlingarna fick jag väldigt ont efter...men sist vet jag att jag mådde riktigt bra....
så det hoppas jag på imorgon:)

Dagens städning kan oxå sitta i kroppen imorgon....

men då kan jag i alla fall vara nöjd över det jag gjort idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0