arbetsdag

Jaha....söndagkväll igen då.

Rackarns vad jag har jobbat idag!
Målat lister på löpande band....
Å det känns så skönt att veta att jag faktiskt har gjort lite nytta idag;)
Jag kan känna mig delaktig i rusten...inte illa!
Har verkligen försökt känt in kroppen under dagen, så det inte skulle bli för mycket.
Jag har tänkt på att stå bra när jag målat, tagit paus när det känts jobbigt osv..osv.
Och jag tycker att jag mått sååå bra där jag jobbat på...bara för att jag "gjort nåt"=)

Men nu känns det minsann i både armar, nacke o rygg att det blivit lite mycket....
Jag hoppas jag är med på banan imorgon....

Jag ska höra mig för imorgonbitti om det går för sig att jag är med Matilda i skolan....
de ska till stan på konsert, så det beror ju på om det finns plats för mig på bussen och så.
Sen får vi se om jag blir kvar hela dagen, eller om jag går hem tidigare.
Hoppas..hoppas nu bara att jag inte är helväck imorgon!!

Hoppas ni alla får en bra vecka...nu när måndagen kommer o visar vägen mot helg=)


               Bjuder på en bild från igår.....
               Man kan ha mycket skoj med en dator:)
               Gillar den här bilden för alla ser så glada ut ♥

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0