vill så gärna

Gry Forsell håller för fullt på att fylla sitt tjejplan!!

Jag vill hänga med!!!

Jag vill så jag tror jag blir galen!!!

Men nu går det ju till så att de drar tre namn om dagen, och läser upp de i radion.
Då har den som fått sitt namn uppläst fem minuter på sig att ringa in - annars blir man hemma =O

Den här veckan, och nästa ska de hålla på så här.....
snacka om att jag blir stressad!!
Jag brukar inte vinna,
men kan väl ge mig tusan på att de läser upp mitt namn när jag inte lyssnar!!

Och jag kan inte lyssna när jag är på jobbet.
Och imorgon ska jag bada på eftermiddagen...kan ju inte ha telefon i badet!!;)

Nej..när de här veckorna är över behöver jag nog en semester!!
Kanske med en massa andra tjejer till Fuerteventura!!! 

www.mixmegapol.se/tjejplanet


Hur det än går för mig så är jag glad över de tre nomineringar jag fått =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0