utloggad......

Två dagar utan internet.....

Helt utan förvarning var vi igår morse(fredag) utan internet.....
Och oteknisk som vi är förblev det så.

Rätt nyttigt kan jag tycka....man är ju lätt beroende;)

Men nu, efter lite nya pinkoder och "hokus pokus", så är vi med igen!

Hoppas nu att alla klarat de här dagarna fast ni inte fått veta vad vi ätit till middag, vilka vi träffat, vad vi haft för oss och vilken tid vi gått och lagt oss, och när vi vaknat=)

Men eftersom jag förstår att det kan va svårt så kommer ändå en snabbresumé över de här två dagarna=))

* Tyvärr blev det inget jobb för mig i går....avslutade veckan på hemmaplan
   med värk och toktrött.

* Men fredagkvällen tillbringades på Spa med goda vänner....helt perfekt en sån dålig dag.
   Jag har väntat på den dagen...
   fick presentkort när jag fyllde i somras - och äntligen skulle det utnyttjas;)  
   God sallad, rött vin, floating, bubbelpool, bastu och en massa tjejsnack.....
   å vad gott jag mådde;)

* Idag har vi varit i Falun hela dagen på Svenska skidspelen....hur underbart som helst!!
   Jag hade en riktig dålig start på dagen med ont som tusan i nacken, 
   men efter lite massage drog vi iväg.
   Och dagen har gått superbra...nu är kroppen fruktansvärt trött och gör väldans ont
   - men det är det värt!
   Soligt och härligt, massor med folk och toppenstämning....
   snacka om att fylla på positiv energi=)
   Jag hoppas vara i form igen till imorgon
   för då ska det hejas o tjoas efter skidspåret igen
!!

* Nu är det soffmys som gäller ♥

                                   

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0