spänning eller skratt

Var på biblioteket häromdagen.
Letade efter
Pepparkakshuset av Carin Gerhardsen, den första boken i hammarbyserien.
Jag älskar svenska deckare....Marie Jungstedt och Camilla Läckberg till exempel....
och har blivit tipsad om Carin Gerhardsen...henne hade jag helt missat kan jag säga.
Tyvärr fanns inte första boken inne varken i stan eller här i Forsbacka,
snopet när jag hade sån lust att börja läsa!


Istället såg jag av en slump en annan bok jag helt missat....

Den senaste av Martina Haag (Fånge i hundpalatset)......
Hon är bara såååå underbar (och älskad av alla ;) )att läsa!
Hon skriver på ett sätt som gör att man har ett leende på läpparna från början till slut=)
Både krönikesamlingarna och romanerna är toppen!!

Nackdelen med såna här böcker är att de snabbt tar slut........
Men det är ju kul så länge det varar!!

                                                              

                    
                                             

                    
                                              
  

Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

ja du Martina borde väl kunna locka till lite skratt och glädje! kramkram

2011-03-10 @ 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0