slippa matbekymmer är toppen

Så har jag avslutat på ännu en arbetsplats.......
Nu väntar ny plats nästa vecka.
Hoppas det ska bli bra...å det blir det säkert.
Det är det där att det åter igen är nya människor jag ska "ta in"....jag har ju så svårt att orka förändringar.
Men det ska säkert ordna sig....den här gången oxå;)
Jag bjöd på tårta idag och gav blomma till personalen och present till brukarna.
Fick en jättefin orkidé av alla där.

Sen fick jag ledigt imorgon....
ska bli super duper med en sportlovsdag =)
Hade ju tagit ledigt i går med...men då var det ju mer allvarsamt...men oxå väldigt skönt att släppa jobbtankar den dagen.

Idag när jag kom hem var jag jättetrött och hade ont i huvudet (som vanligt kan jag nog säga), men istället för att bli liggande i soffan tog jag en skön promenad i ett underbart väder!
Sen kom min älskade man på den enormt goda idén att vi skulle åka till IKEA och köpa hem ett golv vi ska ha, och då också passa på att äta där.
Vad tycker jag om såna idéer???  Finns inga bättre!!

Sen hemma igen ...mätta och belåtna...
är det sååå skönt att slippa allt som har med matlagning och disk att göra!!
Tänk vad mycket energi man spar när man slipper sånt....borde verkligen laga mat mer sällan:)

T.o.m ett byta av sängkläder har vi orkat med....
så nu ska det bli skönt att få krypa ner i en fräsch säng snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0