lill lördag

Så är det lördag då....i alla fall lill-lördag=)

Onsdag alltså!

Ingen bra sådan för min del...rent ut sagt bedrövlig förmiddag har jag haft.
Har varit mycket trassel nu....och stress med möte på jobbet igår och sen födelsedagsfirande för underbaraste mannen satte sina spår...för att inte tala om baket o lite städning dagen före.
Jag var i usel form hela dagen igår, och efter att fikagästerna gått var det sängen direkt för mig.

Så inget vidare sällskap alls på födelsedagen för mannen alltså....
eller förresten - han tittade på hockey varvat med fotboll på tv:n så det gick ingen nöd på honom;)

Idag har jag legat hela förmiddagen.
Men nu har jag varit på "mitt" bad på södertull.
Det är sån befrielse att kliva ner i det varma vattnet och gympa de stela o onda musklerna något mjukare.

Mannen slutar om en och en halv timme.... ska jag försöka vara lite med i matchen så vi kan ha det lite mysigt idag.
Med hjälp av kidsen tänker jag ha grillen igång när han kommer hem.

Lite grillad ytterfilé o pommes ute på altanen - det får bli vår lill-lördag det ♥


några bilder från firandet av darlingen igår;)   


                    

                    

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0