köpisallergi???

Tänkte att jag skulle vara lite " I farten" idag, och tog en sväng till köpis.....

Det är så mycket jag behöver...iofs inte bara jag utan alla ungarna skulle också behöva uppdatera garderoberna...
men det är så sällan jag är iväg.
Har varken ork eller pengar till shopping=(

Men idag tog jag alltså och drog mig mot metropolen Valbo!
Jag tycker ju att det känns lite mysigt att gå och småhandla lite....eller att det borde kännas mysigt!

Men det blev precis som vanligt......

Jag blir toktrött...helt slut närmare bestämt!
Och det efter bara en liten stund!
Det är som att kroppen ställer in sig på shoppingläge....typ halvdöd.

Men det blev i alla fall någon tröja, ett linne och framförallt nya BH:ar=)
Det är en sån sak jag sagt länge att jag verkligen behöver inhandla nytt!

Men vårjackan jag var ute efter hänger kvar i sin butik...var den nu finns!
jag hittar den i alla fall inte!!;)

Likaså ett par nya jeans är ett måsteköp!!
Men det orkade jag inte ens kika efter....

Jag måste ändra taktik tror jag...
åka mycket oftare och titta på det jag ska ha.
Ofta och korta stunder är nog mer min melodi.
Och gärna ska det vara en fika mitt i för krafternas skull=)

Nu försöker jag få tillbaka så pass mycket kraft att jag kan masa mig tillbaka till Valbo på vattengympan!
Det var några veckor sen nu...
Det känns väldigt motigt - kroppen värker från topp till tå, och tröttheten ska vi inte prata om...

Men jag tror jag är nöjd efteråt!!

Nöjd och redo för soffan
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0