Helgfrid

Fredageftermiddagar och lördagförmiddagar är nog allt det bästa som finns;)

Det viktigaste på lördagmornarna är inte sovmorgon....utan att jag får vakna utan klockans hjälp,
inte behöva kliva upp utan kunna ligga kvar och dra mig...det är grejer det!!

Lyssnar gärna på ring så spelar vi på radion....vuxenpoäng om nåt - men jag tycker det är en skön start på dagen;)

Idag blev det en extra tidig morgon här...vi lyckades ju få låna hem barnens kusin igår ♥
Men vad gör det när man vaknar av barnskratt istället för väckarklockan??

Hur den här dagen artar sig vet jag inte alls...
Patrik jobbar...som vanligt skulle jag nästan kunna säga.
Fjärde helgen av fem han jobbar nu (förra helgen var vi ju på skidspelen o hade det gott).
Men det här är den sista på ett bra tag...så sen har vi flera helger ledigt ihop;)

Men idag har han förmiddag i alla fall
så han kommer hem till oss i tid för att ha lite grillpremiär här idag!!

Härliga tider vi har framför oss nu
!!!

              
                       Härligt med lite kusinmys i soffan en lördagmorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0