en alldeles vanlig onsdag

Onsdag...en alldeles vanlig vardag.

Även om jag ofta tycker att det inte händer så särskilt mycket....
så vet jag att det hela tiden händer massor med saker!!

När man tänker tillbaka en tid så kommer man ju på en massa saker...
-åsså gjorde vi det...
-just ja, det gjorde vi då....

Som en dag som denna....en vanlig onsdag.

* Vaknar efter en urjobbig natt...det syns på lakanet i sängen att det varit oroligt.
   Jag har bl.a träffat mamma inatt...
   minns känslan så tydligt vad glad jag blev när jag såg henne.
   Och kramen!! när jag äntligen fick krypa in i hennes famn igen!!
   Sen gick hon bara ifrån mig..... jag skrek och skrek!

* Mådde inget vidare i kroppen heller i morse.....
   nu flänger ju temperaturen mellan sköna plusgrader på dagarna,
   och en hel massa minus på nätterna - alltså inget "Kia-väder" =(

* Tar mig till jobbet fast jag inte trodde det när jag klev upp...
   och klarade mina fyra timmar, även om det var kämpigt.
  
* En lunch på IKEA i min ensamhet.

* Till arbetsplatsen jag var på i Gävle en snabbsväng och säger hej, o kollar hur de har det.

* Ner i sköna badet på Södertull för en stunds gympa...mmm för onda kroppen!

* Samlar ihop delar av familjen på väg från stan.

* Landar hemma

* Efter drygt en halvtimme hemma bär det iväg med yngsta dotterns
   handbollslag på avslutning.
   Jag är med som skjutshjälp...
   Först badas det på Valbobadet...
   jag konstaterade att det nog var första gången jag satt "på land" och tittade på badare....
   jag älskar ju, som de flesta säkert vet, att bada....
   men orkade helt enkelt inte byta om till bad igen när jag för mindre än två timmar sedan
   just klivit ur ett annat! 

* Efter badet bar det av till hamburgerrestaurangen för mat.
   Tjejerna verkade väldigt nöjda med kvällen=)
   Det är ett så härligt gäng, som verkligen har skoj tillsammans
   - och de säger det själv också!
   Det är ett sant nöje att få tillbringa tid med dem....många skratt kan det bli=)

* Hemma igen slukade soffan mig!
   Så fruktansvärt trött i kropp & knopp!

* Idag tar allt slut för Brynäs i hockeyslutspelet......
 
* Linn ligger i migrän...sov i soffan när jag kom hem.
   Väldigt, väldigt ont när hon vaknar till...och så ledsen över
   vad hon inte hunnit med under kvällen.
   Tror att det är stor orsak till hennes migrän -
   allt hon har som ligger över henne som ska göras!
   Och hon stressar upp sig mer än nödvändigt....nåt hon bör jobba med.

* Jag har försökt hängt med så mycket jag kunnat på MixMegapol.
   Ingen plats för mig på tjejplanet idag heller =[
   
* Hela familjen har dragit sig tillbaka, och jag blir ensam kvar framför tv:n.....
   trött som tusan, men så skönt att varva ner i lugnet en stund;)


        Ja det händer ju en del en alldeles vanlig onsdag även för mig!

                     Imorgon tar en alldeles vanlig torsdag vid........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0