"storkusin"

Vi har den stora äran att ha en av barnens kusinen här på besök igen ♥

Och vi har även den stora äran att få ha sonen med oss en heldag;)
Det är ju inte så ofta han umgås heldagar med familjen nu för tiden.
Och därför inte heller så ofta han träffar denna kusin.
Fredag till Lördag sov kusinen (W)här,men då var inte Viktor hemma, så när han sen kom hem på lördag eftermiddag blev han lite besviken när han inte hann träffa honom.....- har han åkt hem?? Jag träffar ju honom aldrig jag....

Men idag är det alltså riktigt kusinmys här.

Något imponerad av sin stora kusin är han allt den "lille" som blir fem år i höst.

Viktor höll på att snickra o greja på baksidan och det tyckte W var väldigt stort.....
- Va?! får du snickra själv???

Sen höll Viktor på å skoja med honom att han skulle hänga med honom till skolan imorgon, så skulle de kunna snickra där....
- Åh..går du på snickarskola??

Jag vet inte riktigt vad de pratade om när de diskuterade denna skoldag, men det slutar i alla fall mad att W blir alldeles galet impad av Viktor när de pratade om skoldagens slut....
- Va? Får du gå hem själv???

Haha
....jag får en syn av att jag eller Patrik ska hämta hem Viktor(17 år och närmare 1.95 lång)om dagarna.
Och när vi kommer hojtar de andra grabbarna - vem ska du hämta?? eller - Viktor du ska gå hem nu!!

Ja de är för goa....både de små och de stora

Och vad mycket värt det är att ha kusiner!!
Jag vet vilken glädje mina egna har haft av sina "storkusiner"(som finns på min sida) genom åren,
och vad kul de nu har med de små( som är på Patriks sida)!!!


              

              

              


Kommentarer
Postat av: carola

nämen guuud är Viktor så där stor:)

Jösses var tog tiden vägen.



kram tjejen

2011-06-14 @ 14:09:03
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0