nytatuerad=)

Yes!!
Nu har jag gjort det!!

Jag har gjort en tatuering.....den första;)

Det känns som det ska bli fler....har några på lager som jag vill ha.

                    
Som den kräfta jag är vill jag ha den här;)

            

Och dessa stjärnor vill jag oxå ha;)


Men nu har jag fått mina älskade barns namn och ett hjärta.....
såååå nöjd blev jag!
         

       

Jag har funderat i flera år på att tatuera mig.....men inte vågat.

Nu senaste tiden har ju både Viktor och Patrik gaddat sig, och jag har blivit ännu mer sugen.
Det trots att de båda två tyckte det gjorde skitont;)

Men jag börjar med ett "säkert" ställe på kroppen känns det som.
viktor har sin på underarmens insida och Patrik på bröstet.

Men nog var jag lite nervös när jag bar iväg idag;)
Men det hade jag då inte alls behövt vara!!
Gjorde faktiskt inte ett dugg ont!!
Och det är säkert det!!
Visst kände jag ...men ingen smärta alls!!

Så nu ska jag bara vänta in hösten innan det blir fler=)

Det är nog lite orutinerat att göra det så här alldeles när sommaren är på G.
Får vara försiktig med sol och bad ett tag nu.
Vill ju vara rädd om den....så den håller sig fin;)

Men sen...när badsäsongen är över beställs det tid igen hos  www.tattooboo.n.nu

Kommentarer
Postat av: Karin

Riktigt fint...Han kan den där Bosse. Visst är det en märklig känsla att bli tatuerad. Fötterna gör ont och nacken gör ont. I alla fall på mig. Handleden gjorde inte ont alls. På med hög solfaktor och njut av sommaren...

Stor Kram

Karin

2011-06-03 @ 14:34:17
URL: http://karinkansjä[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0