mmmmm...midsommar

Hur kan en känsla vara annorlunda en dag som egentligen är en alldeles vanlig dag?

Idag är en rätt grå dag...solen visade sig en stund i morse, men sen mulnade det på.
Det är så att man nästan kan vänta lite regn....men vi hoppas inte!

En lugn morgon här hemma.
Jag vaknade iofs tidigare än jag önskade, men det resulterade i nån riktig mystimme istället.
Läste bl.a ut en väldigt bra bok...så nu är det bara att ta tag i en ny - jag har en hel hög liggande så sommarläsningen är räddad.

Jag har just tagit en promenad och plockat lite blommor.

Det känns underbart ute...trots det gråa.
Jag tycker det luktar sommar, och ett lugn ligger över Forsbacka;)

Det ligger midsommar i luften!! =)

Det måste nog allt finnas nån liten midsommar romantiker där inne i mig nånstans....
Känslan är toppen

Nu ska det lövas lite, och fixas en Jansson och lite Gubbröra.....

Sen är vi redo för små grodorna=)

Ha en fantastisk midsommarafton alla ni!


              

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0