kväll....Tack för det!!

Idag är en sån dag som det är väldigt skönt när den tar slut....

Jag var ju på Cranio sacral behandling igår, och det var mycket i min kropp som behövdes jobbas med den här gången.
Så det är bra att det känns idag....får jag "biverkningar"efter så tar ju behandlingen!!

Men det är fruktansvärt när de här dagarna kommer :(

jag sov,tack o lov, länge imorse, men sen var det jobbigt.
ont som satan och kallsvettades!
Men sen går det an om jag håller mig någorlunda still.....
men så fort jag är i farten blir jag klen och har  sååå ont..främst i huvudet.
Öm i hela skallen och väldigt ont i nacken....men hon förklarade igår att det var de områdena hon jobbade med så i långa loppet blir det nog bättre.

Men idag har jag ändå gjort det bästa såna här usla dagar....
träffat vänner för lite fika o prat!!
Två gånger idag har jag haft fikadate ;)

Men däremellan har jag tillbringat mycket tid i sängen.
Läst, eller bara legat och försökt slappna av.
Mycket massage har det blivit....det är det klart bästa för då släpper det onda i alla fall för stunden känns det som.
Känslan av hur ont det gör bara av lite lätt beröring uppe på huvudet såna här dagar är lite skrämmande....
jag funderar ibland på hur det ser ut inuti när det gör så fruktansvärt ont utanpå??

Men nu är det som sagt kväller......
hoppas jag verkligen på att det ska kännas bättre imorgon!!

Det börjar dra ihop sig här....massor som ska göras känns det som.
Så jag har inte tid att vara så här....
Midsommar och födelsedagar x 2.....
till råga på allt står bilen där den står:(
Nåt är fel med oljepumpen......aj,aj,aj!
Den blir stående åtminstone tills nästa vecka nåt tag innan vi kan få hjälp med den.

Ett av mina problem är ju att jag inte orkar så mycket....
Handla är jobbigt, så jag måste dela upp allt så mycket....fixar inte att planera o handla till flera grejer känns det som.
midsommarhandlingen är mer än nog...och sen behöver det tänkas till vad som behövs till kalasfika...
och sist men inte minst behöver presenter inhandlas!!
Och så utan bil.....det känns lite bökigt minst sagt.
och imorgon är mitt sista bad på Södertull....det känns välbehövligt, så det ska jag försöka ta mig till.
Det finns ju buss....men mår jag så här är det inget alternativ.
Min kära systerdotter fyller 18 imorgon.....men en tur till Söderhamn känns lite svårordnad...så tyvärr blir det till att ställa in den - känns något trist!

Men det ordnar sig!!!  ALLT ordnar sig!!

Tack o lov är mannen ledig i hela fem dagar nu!!!  Underbart!!
Det är bra!!  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0