familjen samlad

Nio dagar har sonen varit borta....
I Spanien med flickvännen o hennes familj.

Jag har inte tvivlat en minut på att han haft det toppen.
Men nu känns det väldigt bra att ha honom hemma igen;)

Han är ju borta mycket nu för tiden eftersom han åker till tjejen ofta, men nio dagar i rad blir det ju aldrig.....så det kändes länge nu.

Men vi är väldigt glada att han fick möjligheten att hänga med dem.....
tror att det är himla bra att få komma iväg utan mamman o pappan som styr o ställer;)

Och småsyrrorna här hemma som det ska bråkas så mycket med hade nog allt längtat efter brorsan de...och jag tror visst det var ömsesidigt ♥

Nu kryper jag till kojs....glad över att familjen är samlad igen;)

Och jag tror det är fixat o klart här hemma inför lillskrutts 12- årsdag imorgon....
......tänk att mammas lillhjärta blir så stor ♥


              
                                       Kortspel med syrran direkt ;)

              
                                        Mammas snygging är hemma!!
                 Han hade hela håret flätat med småflätor när han kom hem...så fin.
                                 Å när han tog ut dem blev han ännu finare!
                                Kanske ska kosta på honom en permanent??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0