det fyrtioandra har påbörjats.....

Så är en födelsedag passerad....igen!

Det är inte klokt vad fort ett år gått....

Förra året var det lite firande i och med att de 40 första åren i mitt liv gått;)

I år var det betydligt lugnare....

Jag brukar skoja o säga att jag slutade fylla för 12 år sen..och 29 kan väl vara en ganska lagom ålder att stoppa upp vid?!;)....
Den 27 juni för 12 år sen föddes nämligen Matilda, så min 29:e födelsedag tillbringade jag på BB:)
Bättre födelsedagspresent att få i förskott kan inte tänkas ♥

Men efter det har det blivit så att jag också oftast blivit firat på hennes födelsedag.
Nog för att det är trevligt att träffas...men det får väl inte bli för ofta?;)
Men mamma brukade alltid komma även på min födelsedag, fast hon alltid brukade säga att hon inte skulle komma då de redan firat på Matildas dag....
och sen dök hon upp och överraskade.....alltid lika härligt!!
Så nog saknades hennes grattiskram idag....mycket mycket!!
Självklart saknades hon redan förra året något så fruktansvärt....men då var det på nåt vis fullt upp ändå eftersom jag fyllde 40.
I år blev det mer påtagligt...ensamt... på nåt vis.
Tyvärr jobbade patrik också...ända till 23, så det har varit jag och ungarna här hemma.
Vi har varit o badat, käkat lite gott på restaurang och spelat minigolf.....sen blev det lite tårta här hemma.
En lugn dag helt enkelt.

Och vilket väder jag fick på födelsedagen!!!
Inte klokt vad härligt det är med denna sol och värmen!!

Jag är så tacksam för det fina vädret, för alla fina presenter (har bl.a blivit ägare av en sån här skojsig sparkdräkt för vuxna...det blir kanon att mysa i när temperaturen sjunker lite), och för alla gratulationer...tänk vad vänner man har .... på facebook =)

Nu går jag in helhjärtat för att göra mitt 42:a år till ett bra år=)

              

                           

              

              

                                   

              
               
                                

              

                            







     

                 

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0