bloggtorka

Jag tror allt att jag får bloggtorka i och med att det blir torka ute oxå;)

Men nu har vi ju varit långledig....ja just jag är ju ledig ändå...men det blir nåt extra när andra oxå är lediga.
Tyvärr har min kära man jobbat hela helgen.
Och de urtrista kvällarna har han haft.
jag tycker det är så tråkigt att inte kunna äta middag ihop på flera,flera dar.

Men idag och imorgon är han ledig....och i helgen som kommer - så jag ska inte klaga=)

Hur som helst har vi haft en toppenhelg tycker jag.

En sväng till pappa, besök o översovning av en av barnens kusiner och en massa fixande ute har det blivit bl.a.

Jag tar dagarna i tur ordning....de bara kommer och går.
Inte några direkta måsten utan bara tar det lugnt.
Och då jag hållit på lite för mycket så får jag bara vänta ut de efterföljande dagarna tills det vänder igen...
men allt funkar när jag bara lallar runt här hemma;)

Bjuder på några bilder från helgen.....

              

              

              

              

              

              

              

              






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0