varken det ena eller det andra....

Idag drog jag och mannen i mitt liv mot handelsmetropolen valbo på förmiddagen, hemma sov döttrarna sött fortfarande(o sonen är inte ens hemma han...annars har han med all säkerhet oxå sovit).

Det stundar 15-års kalas här i övermorgon så det skulle inhandlas lite presenter, och passade bra att göra det innan maken skulle börja sitt eftermiddagsskift på butiken.

Det är sällan vi åker och shoppar tillsammans...bara vi, så vi hade en riktigt mysig förmiddag!
Massor med handlat blev det....inte bara till Linn utan till oss själva oxå=)
Jag hade fått presentkort när jag fyllde och nu när det är rea överallt passade det mig toppen att sätta sprätt på det.
Det blev massor för pengarna.....tröjor o Linnen för 50 kr st...det är då jag gillar att handla;)
En jacka som jag kollat på redan i våras men inte unnade mig var nu nersatt till halva halvapriset - nu är den min=)

Sen tyckte vi inte det var nån idé att hasta hem innan Patrik skulle börja jobba, så istället blev det lunchbuffé på köpis....inte illa;)

Eftermiddagen hade jag tänkt mig som så att om det var finväder skulle det bli stranden, och var det dåligt väder skulle det bli badhuset för att få mig lite välbehövligt bubbelbad;)
Men det blev varken det ena eller det andra.
Tycker det har varit lite för mycket moln för att jag ska vilja ligga på en strand,
men så dåligt så jag vill gå in på ett badhus har det absolut inte varit.
Så det blev en hemmaeftermiddag.....fixat o grejat med det ena och det andra.
Men ändå tycker jag inte jag fått nåt gjort....konstigt det där.
Men en helt OK dag så här långt för min del alltså;)

Nu tänker jag o tjejerna mina testa lyckan på bilbingon här nere på Mariehov.....
kanske den här dan slutar riktigt,riktigt bra för våran del??
Vem vet?! ;)

Fortsätter hoppas på riktigt fint strandväder i alla fall......var ett tag sen nu;)

Puss & kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0