en sån här helg är en bra helg!

En mycket trevlig helg börjar ta slut......
och en ny vecka med ledighet för mig och ungarna tar vid;)

Men just när Patrik också är ledig är det som bäst!!!

I helgen har vi haft mycket för oss....men ingen stress eller så....utan bara lugnt, skönt mys!!

Vi firade 2-årig bröllopsdag i fredags, och då åkte mannen och jag in till stan.
Vi kikade lite på stan(uträttade lite småsaker), åt en glass, gick på bio och sen käkade vi kinamat på Österns pärla.....
En riktig myskväll kan jag lova ♥
Och även om 2 år som gifta inte låter så mycket, så firar vi samma dag 22 år tillsammans - och DET känns som det är värt att fira =)

Jag minns den dag vi firade 10 år.....
Jag säger till patrik att tänk att det är 10 år sen vi träffades!!
Och han svarar - Ja, hade jag vetat att det skulle sluta så här så hade jag stannat hemma den kvällen! ;)
Han är så romantisk min älskling...haha!!
Men han sa det med rösten full av kärlek och humor....så jag blev aldrig orolig ;)
Men just då...med en nyfödd , en 3 åring och en 5 åring kanske det kändes så ibland?? :-D

I går var det namnfest för barnens kusin Millie, hemma i deras trädgård i Valbo.
Namnfest är ju ett alternativ till barndop.....och det var alldeles lagom.Enkelt och fint!

Sen tillbringades lördagskvällen tillsammans med goda vänner som vi träffar allt för sällan!

Idag har vi varit till Ockelbo på marknad.
Jag har alltid sånt sug efter att komma upp på den varje år, men sen när jag väl är där känner jag att det är samma, samma varje år.
Väskor, Foppatofflor, godisremmar, kläder, kläder, kläder och lite mera Foppatofflor......
Men jag tycker ändå att det är skoj att knalla runt där, heja på lite gamla bekanta och småhandla lite;)

Sen kändes det nära upp till pappa i Lingbo så då blev det en sväng upp dit innan vi bar iväg hemåt.
Därifrån hade vi med oss sallad, jordgubbar och rabarber....mums!!


               
                                 Lingbojordgubbar - det är sommar det!!! 

               
            Mina marknadsfynd : 4 pocketböcker, en ring, ett linne och ett bananfodral:)
              

Så nu är vi redo för en ny vecka....utan planer!
Vi fortsätter ta dagarna som de kommer....
Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0