regn ute...men sol i sinnet

Haft flera urjobbiga dagar.....rastlös, otålig och deppig.

Men nu har det vänt för den här gången........

En trevlig kväll igår med inredningsparty och vin med tilltugg hos en kompis var vad som behövdes!!
Det visste jag väl att det var nåt sånt som skulle till för att bryta det onda.....
men det gäller att det dyker upp nåt sånt oxå;)
Själv orkar jag liksom inte ta mig ur svackorna....jag blev så oerhört glad när jag blev bjuden på denna kväll...som varade tills det blev natt;)

Så idag har allt känts så mycket bättre igen...även om jag mest legat i soffan o slöat;)
Regn regn och regn......då är det innemys som gäller och eftersom jag varit en
aning seg så här dagen efter kvällen före har det passat mig toppen idag;)

Nu kollar jag på Lotta på Liseberg och blir alldeles tagen av
Jack Vreeswijk....så bra!!  Honom skulle jag vilja se in real life
Å så är ju en av mina idoler med oxå......jag diggar Brolle skarpt - det verkar vara en sköning det ;D
En röst som får nackhåret att resa sig....och ser ju satans bra ut oxå:)

Nu hyllar vi våra fotbollstjejer oxå!!
Ett brons smakar ju inte illa=)

Nu hoppas vi på att solen återkommer till oss så vi får lite baddagar igen.....

Men det enda vi kan vara säker på när det gäller vädret är att det blir väder, hur det sen blir kan vi inte påverka!

Men solen lyser alltid!!
Endera på himlen...eller med sin frånvaro;) 

Kram på er...från mig som är överlycklig över att återigen vara med på banan ♥


                                                     


            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0