Välkommen 2011

Gott nytt år!
God fortsättning!

Så är då det nya året här....
jag välkomnar 2011, och hoppas att det ska bli ett bra år.

2010 var väl lite si och så(milt uttryckt)...
Men nu är nya tider...
om två månader har vi gått igenom det första jobbigaste året sen vi miste mamma.
Jag har lämnat mitt älskade jobb, urjobbigt.... men nu är det steget taget.

Nu hoppas vi på ett ljust år
!

Det gamla året hade i alla fall ett perfekt avslut...
Först skridskoåkning och korvgrillning på Mariehov...solen sken och det var massor med folk -
helt perfekt!

Det nya året firades in hemma med sällskap av min bror....en jättemysig kväll med trerätters middag, gott vin och sällskapsspel.
Och icke att förglömma en tokspännande hockeymatch...Sverige- Canada i juniorVM.
Småkronorna la ribban för det nya året med att strax efter tolvslaget besegra Canada efter straffar....
bra jobbat killar!

Smällare och raketer hoppade vi över...andra smäller så det räcker=)

Istället släppte vi upp två rislyktor, som urtjusigt svävade iväg.
Lite tomtebloss lyser oxå upp fint=)

Jag hade hoppats på att nyårsdagen skulle inledas med en prommis...
känns som en bra start på en ny tid;)
Men i det här ruskvädret vi har idag känns soffmys mycket bättre...
så i det avseendet börjar vi det här året precis lika som vi slutade det förra....
inte alls illa det heller=)


Så jag önskar er alla 

                                
och god fortsättning
och all lycka
och mycket kärlek
....ja allt man kan önska ♥



Några biler från vårt nyår....

              

              

               

              

              

              

              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi skålade också in nya året med Pommac! Jag sköt korken över till grannen..... det som gömms i snö kommer upp i tö...

2011-01-01 @ 12:35:14
Postat av: carola

God fortsättning kia och familj.

Kanske kan vi ses det här året:) vi ska bara bestämma datum egentligen.



Stor kram

2011-01-04 @ 08:31:43
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: kia

Absolut Carola!

Så svårt ska det väl inte vara att få till en date ;)

2011-01-04 @ 15:49:37
URL: http://morsankia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0