tvärnit...igen

Idag är det stopp i maskineriet.....igen =(

Har faktiskt varit mer i farten än jag varit på länge tycker jag....
jobbade ju faktiskt hela förra veckan, och har mått hyfsat i helgen.

Nu försöker jag för fullt att tänka positiva tankar och vara tacksam,
just för att jag haft lite fler bra dagar än jag är van vid.

Men det är ju det här jag har så jobbigt med...alla dessa bakslag!!

Idag var en morgon där allt gick toktrögt.....
ingen ork alls och en kropp som inte fungerade nåt vidare.

Så blev jag då hemma.....

Och inte har det blivit bättre under dagen...det här känner jag igen så väl
- blir ofta sämre under nån dag.

Tänker tanken att jag ska ut o gå även såna här dagar, men det är stört omöjligt!
Idag har det blivit ett varmt bad och sen mest soffan.

Men nu ikväll har jag varit på föräldramöte...eftersom Patrik jobbar var det bara att pallra mig iväg.
Försökt tagit in all information inför kommande val av både det ena och det andra...
inriktningar och personliga val...
det är sjutton inte lätt att gå i gymnasiet nu för tiden.
Och det gäller ju att ungdomarna tänker till - det är ju deras framtid det handlar om!!

Men såna här dagar är jag rätt väck i huvudet så jag kan bara hoppas att något gått in ;)

Nu hoppas jag på ett under till imorgon så jag kan jobba....
Men det här tar också på krafterna.. att hela tiden tänka hur morgondagen ska bli.

Och om det nu inte blir bättre under natten är det bara att svälja skammen
och ringa igen och sjukanmäla mig...
Det är verkligen bland det jobbigaste jag vet!
Då ångrar jag mig alltid att jag inte tagit fler dagar på en gång.....
men jag hoppas ju varje gång att det ska räcka med en dag hemma.
Tyvärr gör det sällan det=(

Men nu kikar vi på handboll här...sen är den här dagen äntligen slut!!
(efter att jag hämtat hem mannen från jobbet och samtidigt sonen som är på hockey)

Det är såna här dagar jag tycker att dygnet har alldeles för många timmar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0