lycklig <3

♥♥Fredagkväll....

Underbara fredag....
och tänka sig - jag har jobbat hela veckan....bara så enormt skönt!!
Det gör ju fredagen ännu mer välkommen när den kommer=)
 
Idag har det verkligen varit en toppendag.

En bra dag på jobbet, sista timmen hade jag friskvård: simning på sportis...så skönt.
Och inte mindre trevligt för att hela familjen slöt upp och sällskapade med mig

Sen middag när vi kom hem....en riktig höjdarstund blev det.
Lååångsittning - alla tre kidsen..eller snarare ungdomarna..var på strålande prathumör...
jag bara njuter såna stunder ♥ ♥ ♥

Sen kallade soffan på oss!!
"På spåret" med gotta i både fast och flytande form;)

Trött och mycket,mycket lycklig.....är det bara slappa slappa kvar av den här dagen!

Imorgon väntar firande av min älskade storasyster som fyllde förra helgen, men då befann sig på annan ort;)

Men det är först på eftermiddagen, så först väntar en ljuvlig, efterlängtad sovmorgon.


Ha en underbar helg alla....glöm inte att ta det lugnt och vara med de du gillar mest  ♥ 



              

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0