Lagerfynd??

Åsså är det helg igen.....alltid skönt!

Och skönast är det ju när mannen är ledig från jobbet
- och det är han nu...för andra helgen i rad - inte illa=)

Efter en skön sovmorgon drog vi iväg mot Dalarna -> Sågmyra -> Lager 157

Sonen fick vi inte med oss..tyvärr... han skulle oxå behöva shoppa lite nya kläder
 - men det ligger inte alls i topp på hans helgnöjeslista!
Men båda tjejerna hängde med, och det var ju de som hittade mest så klart.
Mannen o jag blev inte utan vi heller...men inte var det mycket vi handlade.

Men själva shoppandet är inte huvudsaken när vi drar iväg.
Det är utflykten i sig som är bäst!
Jag tycker det är så kul att åka på någon liten tur ibland=)

Mer utflykter åt folket  :-D

Och väl hemma är jag trött men väldigt nöjd.
Det blir en lugn kväll för de flesta av oss....
Mannen ska hem till en kompis och kolla Brynäsmatchen på TV.
Sonen ska kolla samma match, fast live på Läkerolen.
Men här hemma blir det en lugn tjejkväll ♥

              
                                I lilla Sågmyra gömmer sig mycket shopping

              
                                                 Snart shoppingdax

              

              
                               Men först måste vi ladda upp med fika....alltid!

              

              

              

              
                  Nästan så det slog gnistor om Linn i provhytten - så elektrisk=)

              
                    Matilda provar...men inte mycket som faller henne i smaken.

#    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #   

Nu tror jag att jag ska ta mig i kragen och gränsla motionscykeln innan jag bänkar mig i soffan.....
Det har blivit bortitok för mycket gott /onyttigt som försvunnit in genom kakhålet idag..och igår :-S
...och ett av mina köp idag var liiite för snålt tilltaget om jag uttrycker det så!!
Så nu får det bli skärpning Kia!!

#    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    #    


                             ♥  UNDERBAR LÖRDAGKVÄLL TILL ER ALLA  ♥





Kommentarer
Postat av: Mia

Det är ju bara så gott fika där och bra priser! MUMS!!

2011-01-31 @ 15:21:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0