ingen speciellt god morgon

Vaknat bortitok för tidigt idag....
med en kropp som varken vill vara stilla eller igång!

Vaknar och känner direkt att Nej! inte en sån här dag.

Så idag mår jag inge vidare....
MEN..på ett sätt mår jag istället så bra.
Jag är ju som sagt ledig den här veckan...
så tänk att ha en sån här dag men ändå slippa ringa mig sjuk!!
Bara det får mig att må så mycket bättre:)
Ja,ja, jag vet - det här låter helflummigt...men så funkar jag...svårt att förklara bara.

För det som i vanliga fall får de här dåliga dagarna att bli riktigt pest är just det att jag känner mig så misslyckad varje gång jag inte klarar att åka till jobbet...
och skulle det idag varit en jobbardag, skulle jag definitivt inte tagit mig iväg.

Istället fortsätter jag semestra här hemma (om än med en besvikelse över att de bra dagarna aldrig får vara fler)

På eftermiddagen ska det träffas vänner igen...idag såna som det är vääääldigt sällan det annars blir av att träffa...längtar ♥

Egentligen borde det röjas upp lite här innan de kommer...men se det skiter jag i.
Städa har väldigt låg prioritet såna här dagar kan jag lova!

Skotta snö behövs oxå, såg jag när jag var ut o hämtade tidningen.
Det känns iofs lite knasigt att folk ska behöva gå i en massa snö när de kommer -
men se skotta det gör jag bara inte!

O mannen jobbar, och sonen är ju borta o friar, eller vad han nu har för sig - inte vet då jag inte;)
Kanske döttrarna, med gemensamma krafter kan skotta bort lite...hoppas jag kan få de till det sen.

Jag för min del tänker bara vila o försöka må så bra som möjligt;)
Vila mig iform kan man säga.....

Imorgon bär det av till Falun på handbollscup - så då hoppas jag verkligen att jag är i lite bättre form!
Tyvärr jobbar min äkta hälft imorgon oxå.....som jag skrivit förr brukar det kännas bättre att ha honom med de här tunga dagarna.
Men till Falun ska jag säkert ta mig...och lite rolig handboll skadar aldrig=)


Visar mitt sällskap en sån här morgon.....

              

              

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0