i dag är en ny dag

Tack o lov känns det bättre idag än igår.

Bättre...men inte bra.
Men jag drog iväg till jobbet för möte i morse....
fortfarande huvudvärk och fruktansvärt slut i kroppen, men jag tänkte: går det så går det!

Och visst funkade mötet....men det är ju inte direkt den bästa medicinen mot skallevärk att sitta på möte o mest prata trassel :-s

Men när det var slutpratat tog jag och gasade hem till Forsbacka igen....
Det behövdes återhämtning för kropp o själ efter gårdagen!

Efter nån timme med vila i sängen har jag nu tagit en rätt rejäl promenad....
Å va skönt det var!!
Solen skiner..himlen är blå - vad det är skönt att leva då! =)
Rena ljusterapin ute;)
Och underbart att byta lite syre i både huvudet och i alla muskler
som igår jobbade så för att klara dagen.

Nu ska jag snart ta mig lite lunch i min ensamhet....
sen sjunker jag ner i ett härligt bad.

Snart börjar ungarna droppa in här när skoldagarna tar slut...
då är jag förhoppningsvis redo att klara utmaningen att vara en
någorlunda trevlig mamma att ha att göra med ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0