cupkänslan

Idag har Kopparcupen i handboll kört igång på Lugnet i Falun.

Första gången Matilda är på cup=)
Som spelare alltså.....;)
Cup har vi varit på massor med gånger....då har vi hejat på sonen och hans innebandykompisar.
Tjejerna och jag på läktaren, Viktor på plan och Patrik i båset.
Ibland har tjejerna o jag sovit på hotell eller i stuga....väldigt mysigt, tillsammans med andra föräldrar och syskon, ibland har vi åkt emellan när de har spelat i Falun.
Patrik och Viktor har sovit på "hårt underlag";)
Idag har Linn o jag åkt Falun t.o.r , Patrik har jobbat o Viktor han har sovit bort halva dan här hemma han...som vanligt!

Men Matilda hon är kvar i Falun tillsammans med alla kompisar!

Skolsal, luftmadrass och en massa fnitter
....

Åh, vad jag minns känslan!!

Det har blivit en del cuper genom åren.
För min del var det då basket som gällde...Ockelbo....OBBK....jag säger bara det!!
Det var tider det =)

Hoppas att tjejerna i Falun har precis lika roligt som vi hade då....
och det är jag rätt säker på att de har!
Lämnade ett gäng glada tjejer efter första matchen...
hur den gick?
Förlust....men va sjutton - spela roll!

Cup är ju kul !! =)

              
                                                 Tröjan på så klart;)
      
              

                                                     uppvärmning 

              
                                 taktiksnack...men lyssna nu tjejer;) 

              
                                                redo för strid  


Imorgon ringer klockan här hemma vid halv sju.....
Sen rullar vi mot Dalarna igen.
Ser fram mot en heldag med minst tre matcher!
 




          
                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kopparcupen har man spelat massor med gånger! Men det va ett tag sen! Så skoj!!!!!!!

2011-01-06 @ 22:23:15
Postat av: mia

2011-01-06 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0