blir så less

En jobbig dag direkt från start.....och inte blev det bättre=/

Ett väntande läkarbesök idag...lätt gruvsamt.
Jag hade en dålig morgon...så det kändes riktigt bra att jag fått ledigt idag...annars har det varit nödvändigt med ett "skämssamtal" idag igen.
De var så gulliga på jobbet och tyckte att jag kunde få ledigt idag istället för att flänga fram å tillbaka.....två timmar efter läkarbesöket var det nämligen utvecklingssamtal med Linns mentor på skolan.
Men det samtalet blev inte av för mentorn var sjuk....men som sagt jag har inte pallat med jobbet ändå.

Efter besöket hos "farbror doktorn" kändes det tyvärr inte bättre......
Det är så jobbigt att sitta och bli missförstådd gång efter gång.
Ena dagen byggs en gnutta hopp upp...för att nästa raseras totalt.
Och för varje sån sväng i nerförsbacken, kommer jag bara längre ner än jag tidigare var...och det blir tyngre och tyngre att jobba mig uppför!
Jag känner mig som en liten usel människa......
Med tårarna brännande bakom ögonlocken önskade jag mig bara bort!
Skyndade mig ut från läkarens rum, och låste in mig på toaletten och lät tårarna komma.
Men där kunde jag ju inte stanna....

så som vanligt....Bryt ihop och kom igen!

Ta dig samman människa!

Det blev en del handling (mat) innan jag rullade mot Valbo för att hämta Linn som slutade tidigt.
Passade på att ta en köpissväng...hon behövde nya jeans, så det fick det bli!
Det som skulle behövas när jag mår som jag mår är nog en massa shopping till mig själv....;)
tröstshopping skulle verkligen vara nåt för mig - tyvärr finns aldrig de pengarna som då behövs...
så det får bli det absolut nödvändigaste till ungarna...
och för tillfället är det alldeles för mycket de behöver!

Men en fika unnade Linn o jag oss i alla fall.....tröstätandet funkar ju rätt bra det med för stunden :)
Den grodan smakade inte alls illa =)

Väl hemma lockade sängen väldigt...så det blev ryggläge direkt!

Men nu känner jag att jag verkligen borde ta och snöra på mig walkingskorna
för en prommis och rensa skallen lite.....

Så får det bli=)


                                              Ha det gott alla ♥


Kommentarer
Postat av: Anita V

2011-01-31 @ 18:54:15
Postat av: Anita V

Men vad har du för läkare? Byt!! Jag rekommenderar Andreas Johansson på Hälsocentralen City!! En ung och engagerad läkare, kanonbra kille.

2011-01-31 @ 18:56:39
URL: http://mrsgreen73.wordpress.com/
Postat av: kia

det blir nog snart byte av läkare...den här är på Kommunhälsan, och blir jag uppsagd får jag väl leta mig någon annan - men det är så jobbigt att "börja om" med hela karusellen.

2011-01-31 @ 22:20:37
URL: http://morsankia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0