vem??

Bara en fundering så här en lugn lördagmorgon.....

Jag undrar så vem det är som sitter någonstans där uppe...
eller möjligtvis långt där nere där det är hett som f-n...
och spanar på mig??

Jag tror det kan låta nåt sånt här....


- Nej nu tycker jag allt att den där människan verkar vara lite för pigg....är hon inte lite possitiv??
- Och det har varat i nästan två dygn...det lär jag nog råda bot på.
- Hm..låt mig tänka!
- Jamen väderväxlingarna är ju alltid effektiva!
- Tar och kastar in en rejäl mängd minus till de senaste dagarnas mildväder....moahhahahaha


Ja som ni fattar ställer de här svängningarna i vädret till det för mig.......
så idag fightas jag med kropp och humör...igen.

Men va sjutton...det är ju lördag och ledigt!!

Hoppas ni alla får en härlig lördag ♥

Här blir det..som vanligt..lugna gatan!
Förutom en del taxikörningar kan jag tro.......;)
jag älskar ju lugnet...men längtar efter lite skojsigheter!!
Men nästa helg då blir det klackarna i taket kan jag lova...
roligheter både fredag och lördag - längtar=)

Kommentarer
Postat av: AnitaV

Ta fram eldgaffeln och jaga bort den!!

2011-02-05 @ 11:51:18
Postat av: kia

jag är ju så glömsk så jag har förlagt eldgaffeln...annars så....=)

2011-02-05 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0