ovissheten sliter

Söndag...och imorgon börjar ny vecka!

Min sista på nuvarande jobbet!

Sen har jag inte en aning om vad jag ska göra!!

Alltså en vecka och jag lever i ovisshet....ingen drömsituation kan jag lova.

Gruvar mig för att än en gång kastas in i något nytt.
Det är inte bra för mitt mående när jag redan mår dåligt.
Sen tror jag säkert att jag kommer att trivas där jag hamnar....
jag funkar liksom så.

Och alla tankar och funderingar är inte bra heller....
skulle vara så mycket bättre om jag visste lite före.

Idag är en sån dag med megavärk....
såna dagar är inte bra för varken kropp...eller knopp:(
Funderingarna blir bara fler och värre när jag inte är i form...kanske inte så konstigt?!

Men det jag tänker om den här dagen är att jag ska göra det bästa av den...
hitta de bästa förutsättningarna för att klara sista veckan på jobbet!

Jag tänker dra mig ut på en promenad och se hur kroppen svarar på det.
Senare blir det vattengympa.
Då kan jag känna att jag gjort det jag kan....
jag ska nog rida ut den här formsvackan också!!

              ♥  ♥  kramiz på er  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0