nya tag

Hua, vilka svullardagar jag har haft....

Jag är faktiskt riktigt duktig...till och från...med att äta enligt LCHF och röra på mig;)

Jag har ju tidigare haft en timmes promenad inlagt som friskvård efter lunch när jag jobbat....
det har verkligen varit toppen!
Jag har gått vilket väder det än varit, och hur jag än mått.
Det har verkligen gjort gott!

Den här veckan när jag börjat jobba halvtid har det blivit lite sämre...
konstigt, javisst...men så har det blivit.

Och det ena leder till det andra......
jag har stoppat i mig mycket jag inte borde!

Men va sjutton - på´t igen bara!!
Ingen skada skedd!

Den här helgen har varit en riktig frossarhelg för min del.....
men jag har avslutat den med ett stenhårt pass vattengympa
 (och tidigare idag även en promenad)
 - perfekt för att få tankarna åt rätt håll igen=)

Så till veckan ska jag försöka skärpa till mig...så gott jag kan!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, vad duktigt du är!!!! Själv har jag fullständigt tappat stinget. Ska försöka mig på lite Yoga så kanske jag kan komma igång igen.. =)

2011-02-27 @ 21:14:51
Postat av: kia

så duktig vet jag inte om jag är;)

Men jag försöker...efter bästa förmåga.

Det får inte gå till överdrift, för då blir resultatet att det "skiter sig" helt=)

2011-02-27 @ 21:42:05
URL: http://morsankia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0