klädbudget

Kollade på en gammal repris av Lyxfällan häromdagen.
Där skulle det som alltid göras budgettavla.
Det var ju stora problem med ekonomin...som det brukar vara när de är med i det programmet,
och det skulle minskas ner på alla utgifter!
Det som kvinnan verkade tycka var jobbigast av allt var när klädkolumnen bara fick en 1000-lapp...
hon..en ensamboende kvinna.. skulle dra ner sina klädköp så att de inte översteg 1000 kronor i månaden!!
Och hon står och ser helt chockad ut!!

jag sitter också och ser chockad ut...av en helt annan anledning.
Undrar när jag sist köpte kläder till mig för 1000 kronor på en månad??!!

Köpte en tröja för 80 kronor härom dagen...
Linnet för 79 kronor,jag ville ha till fick jag hoppa över...
Kanske det kan bli inhandlat snart när löningen rullar in;)

Men 1000 kronor....
jag fattar inte hur det kan vara ett problem att dra ner klädbudgeten till det.

Men jag är medveten om att vi alla är olika....tur är väl det =)



                                 

                    



                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0