♥ ♥ ♥


    ♥   ♥   ♥   ♥   Underbar alla hjärtansdag till er alla  ♥   ♥   ♥   ♥


Här hade jag tänkt mig en härlig kväll på badhuset med alla mina tre älskade ungar.
Istället för att köpa nåt i alla ♥ dagpresent till de så fick de en kväll med mamman på badhuset
(tyvärr jobbar pappan, annars har han fått hänga på...)
Bara vi!!
Ofta är det ju skoj att ha kompisar med när vi gör saker...och det är oxå störtmysigt....
men ikväll skulle det vara en extrasupermyskväll =)

I "presenten" ingick mat på Parkbadet också....
vi unnar oss aldrig numer att åka och på badhuset (bara Valbobadet),
 och de gånger vi var där förr hade vi alltid matsäck med oss....
så det här skulle som sagt bli lite extra!

jag funderade lite hur det skulle gillas av ungdomarna.....men det hade jag inte behövt fundera på:
De blev glada allihop!
T.o.m sonen tyckte det var en toppenidé;)

Nu blev det så himla trist, så att Linn ligger här i migrän....
stackars stackars ....
badhuset går fetbort=(
Vi får se fram mot en det en annan kväll i stället!!

Istället får det bli hämtmat från något håll och mys på hemmaplan  ♥ 


              
                                    
                        "presenterna" som tyvärr inte kunde utnyttjas idag......


                                    
                    
                                       

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0