tack vädergudarna

Jag är så himla nöjd o lycklig!!
Fredag imorgon och jag har FYRA arbetsdagar bakom mig!!

Varje dag som går och som jag tillbringar på jobbet är bara såå upplyftande för humöret!

Den här veckan hyllar jag faktiskt vädret!!
Jo visst...lite väl kallt i måndags kanske,
men jag har ju tidigare många gånger klagat på det där pendlandet i temperaturen...
några plus -> massor med minus -> några minus -> plus.....osv..osv
Det här är bra mycket bättre!!
Tror helt klart att det har en stor del i att jag är på väg att klara en hel
arbetsvecka (peppar..peppar..ska klara fredagen oxå).
Jag var galet trött redan efter måndagen...och ännu tröttare efter tisdagen.
Igår mådde jag inte alls bra på eftermiddagen...men väl hemma valde jag på att däcka i soffan/sängen,
eller ta kidsen och åka till badhuset och mysa.
Badhuset vann!!
Bubbelpoolen kändes väääldigt lockande;)
Och tanken på att äta mat där, och alltså slippa matlagningen var ännu mer lockande=)
Så det blev en riktigt lyckad kväll...och väl hemma hade krafter både avverkats...och fyllts på!!

Det viktigaste som finns är att fylla på positiv energi, genom att göra roliga saker!!

Och imorgon ska jag och darlingen försöka få till ett biobesök...
in med mer positiv energi bara - kan inte bli fullt=)

Sen stundar en helg med helt blankt i agendan *njuter av bara tanken på den*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0